Вибачайте, що довго
не писав))) Отже, новина номер 1
- автостоп до Риму відбувся!!!! Затрачено 3 дні і 2 ночі, змінили 19 машин, одну ніч
ночували на заправці в спальних мішках, другу в готелі.
Потратили на дорогу до Риму 26 євро +80 грн +
харчування.
26 євро - це на двох пансіон в місті Мікулов (Чехія )за 5 км
до Австрійського кордону.
80грн - це автобус зі Львова до Пшемишля, бо ми не хотіи іти на
піший кордон.
1 день Ми виїхали в 6 ранку зі Львова до Пшемишля, в автобусі крім
нас було ще 3 туристів, а решта - бабулі, які везли цигарки. На це страшно
дивитись, за декілька км до кордону вони вивернули весь автобус і ховали
сигарети де тільки можна, навіть нам пропонували заховати пару пачок.
Приїхали на кордон, всі вийшли з автобуса, прикордонники знайшли
пару пачок, решті подивились багаж і, взяли штраф з порушників і пропусти в Польщу
В 9тій ми вже були в Пшемишлі. І з цього моменту починаються справжні пригоди.
Ми приїхали майже в центр міста, хоч воно і не велике, але
нам потрібно було вибратись за його межі, щоб почати стопити.
Пройшовши близько 10км ми стали на трасі і
перший раз підняли великий палець вверх.В цей момент в середині щось йокнуло і ти подумав от і все, почалось. За 10-15 хв стала перша машина, яка погодилась
нас підвезти 20км до сусіднього міста і ми погодились, бо погода дала знак, що
зараз буде дощ, так і сталось за 5хв після того як ми сіли в машину, злива була
настільки сильна, що видимість на дорозі була не більше 5 метрів через стіну
води (ми везунчики). Я думаю, що нас пробачать наші водії якщо я упущу їхні
імена, хоч більшу половину пам’ятаю. Вернусь на початок, хто такі «ми» - це я і моя дівчина.
З полькою мовою у нас проблем не було, тож всю дорогу по Польщі
ми активно спілкувались з водіями.
Початок подорожі був досить насичений, бо їхали ми по 20-30
км з кожним водієм, повезло з одним далекобійником, проїхали близько 150 км і
останнім водієм на території Польщі, який теж нас провіз близько 200км до самого кордону з Чехією. На території Сусідньої держави ми змінили 11 машин і
приїхали на другий кордон в 12 ночі. І тут почалось найцікавіше.
Стоїмо ми на чеському кордоні,
там стоянка для ТІРів, думаємо, що зараз когось зачепимо і поїдемо якщо
не в Італію то хоч до Відня, за годину ми вже хотіли до міста Брно, а ще за пів
години, хоч куди не будь з цієї стоянки.
Машини вперто їхали в іншу
сторону, то нам повезло з білоруськими далекобійниками, які погодились нас
забрати в сторону Брно і висадити нас біля якогось міста де є хостел чи готель.
Вони нас підвезли до якоїсь заправки десь 30 км від кордону, де крім темного
автобану і тієї заправки нічого не було (орієнтовно 2 ночі). Машини не їдуть,
іти немає куди , втома підкошує ноги і вже нічого не хочеться крім теплого
ліжка. Якимось чудом на заправку заїхав чех, який ні слова не розумів ні
польською, ні англійською, ні російською, ні українською, але все-таки нам вдалось його вмовити, щоб
нас він підвіз до якогось міста, або готелю. Це єдиний водій з яким було
страшно їхати, він був на спортивному гольфі і за кермом приймав такі пози,
ніби він в глибокому сні, а говорити з ним толку не було, бо він нічого не
розуміє. Ура, ми на наступній заправці,
яку я знав, бо доволі часто ми там зупинялись з туристичними групами і тут був
готель. Нашому водієві ми подякували і побігли до готелю. А готель не працю, закрито ((( Ніч, ще одна
заправка, яка навіть не на автобані, ціла купа фур, які там ночують і ми.
Чекаємо машини і знову історія з їх відсутністю. До нас підійшла жіночка, яка
працює на заправці, вона знала російську мову і сказала, що до 6-тої ранку ми
тут вже нічого не зловимо. Настрій у нас
«піднявся» до рівня нірвани і ми почали шукати місце де можна лягти. Пані
побачила, що у нас є мішки і каримати, і запропонувала нам лягти в мийці для
автомобілів, це такий павільйон з пластиковими стінами без дверей, нащо ми
одразу погодились. Розклали каримати
дістали мішки і лягли. Дівчина вирубилась одразу, я заснути не міг бо постійно
там кружляла поліція, що мене трішки насторожувало. Добре, що на заправці був WIFI, і я міг сидіти в неті, щоб хоч якось вбити
час до 6тої ранку.
Почало світати, на вулиці було досить сиро. Я розбудив кохану і ми пішли на заправку
помитись і зібратись в подальшу дорогу.
На тій заправці туалети були платні, але жіночка приймала нас як рідних
і дозволила скористатись ними безкоштовно ))) Ми не залишились в боргу коли
виходили з неї у нас з сумки випала пляшка горілки, яку ми везли як сувенір і
розбилась в магазині (заправці), так соромно нам ще ніколи не було, людина до
нас з відкритою душею, а ми як свині нагидили.
2 день 6 ранку перша машина
нас і забрала, це була спортивна хонда 83 року, такого типу, як показують в шоу
з Іксзібітом «Тачка на прокачку». Я завжди думав, що так неможливо засрати
машину, як показують в тому шоу до прокачки. Салон тієї машини був великим смітником
і майстернею електрика, водій років 20 був електриком і через нас він спізнився
на роботу, але ми йому дуже вдячні, що він нас забрав з тієї заправки. І сприйми будь ласка критику салону всієї машини
адекватно , вона мені дуже сподобалась, але знайди час і натхнення, щоб
прибрати свою машину.
Отже ми попали в якесь містечко недалеко від Брно. Стали, почали стопити, а там нічого не
ставало більше години, в Польщі ми виїжджали з зупинки за 15-20хв найдовше, що
ми стояли це 45хв один раз. Чехи не були на стільки привітні до стоперів.
Ми пройшли ще десь 1 км і стали на заправці питати в водіїв
куди вони їдуть і чи можуть нас підвезти, це найлегший спосіб старту, але не
тут, якимось чином на цій заправці ніхто не ставав, тож знову траса, палець до
гори і стоїмо.
О чудо !!! BMW X5 з нашими
номерами зупинився !!! МИ швиденько підбігли почали щось говорити і зрозуміли,
що водій не розуміє укр. мову, він був чехом, розумів тільки російську, ну не
біда зате він нас підвіз до Брно. Під
час цієї подорожі я себе зненавидів, перший раз в Х5 і то все проспав, бо мав
безсонну ніч. Пам’ятаю, що дядько був
веселий і досить успішний бізнесмен, пенсійного віку.
От місто Брно, фактично половина маршруту позаду. Ми стоїмо
біля автобану 3 полоси в одну сторону 3 в іншу, дорога на Відень. Нам потрібно
перейти на іншу сторону, за 30хв ми знайшли міст, де можна перейти, вийшли на
бан, а там, а там немає місця для зупинки, машини просто пролітають на шаленій
швидкості. 7ма ранку ідемо до виїзду з міста, шукаємо там заправку це десь 5 км
ми протопали, у мене скав неймовірно важкий рюкзак і я ледве стою на
ногах. Мені здавалось, що це найдовший
ранок у моєму житті. З міста Брно ми вибрались біля 10тої чи 11 години ранку. Нас погодились підвезти до Австрійського
кордону місто Мікулов.
В Мікулов ми приїхали коло 1шої дня, всю дорогу ми проспали,
водій можливо і радий був би з нами поговорити, але ми не могли, от такі ми
погані стопери. Коли водії беруть стопера, вони хочуть поговорити, щоб хтось їм
склав компанію, а не сопів на задньому сидінні, ще раз вибачте, знали б ви яка
у нас була ніч, ви б зрозуміли. Стоїмо ми на заправці в цьому маленькому містечку, на горбочку
видно якийсь замок, сонце гріє, так чуть і не засну на газоні заправки.
Все, зібрались силами, зрозуміли, що їхати ми сьогодні
нікуди вже не зможемо і вирішили пошукати, готель, чи хостел. То було неважко,
оскільки місто курортне, вони були на кожному кроці. Знайшли заплатили 26 євро,
прийняли душ і завалились спати (коло 2гої). Прокинулись десь в 7мій пішли в супермаркет купили пива і
щось на вечерю. Повечеряли і знову спати, розраховували в 6тій вийти, щоб
добратись до Венеції за наступний день.
3 день Будильник продзвенів, ми його успішно виключили і вийшли з нашого
номеру в 10 годині ранку, бадьорі і відпочивші.
Стали на заправці, на яку нас привезли на передодні і
питаємо у водіїв хто куди. Десь за хвилин 30-40 появився мерседес S450
з італійськими номерами. Запитали чи вони часом не в Рим, вони сказали,
що в Мілан, а нам добре, що хоч в Італію через всю Австрію. Попросились з ними,
вони порадились, це було 2 старших дядька, добре одітих на дорогій машині зі
шкіряним салоном, і погодились нас підвезти.
Їхали ми з швидкістю 170км, бо вони сказали, що дуже хочуть
вже додому, а по правилах ми до завтра не доїдемо, ми теж не заперечували.
Десь чотири години їзди і ми вже в Італії, це справді було
швидко. Наші водії сказали, що в тій Європі
немає нормальної кави і вже не можуть дочекатись своєї італійської. Якою і пригостили нас на першій же італійській
заправці. Кава дійсно дуже смачна. Ще десь 100 км ми проїхали на мерседесі і
нас висадили на заправці.
В Італії не дуже
легко було їздити стопом, не всі хотіли брати, навіть якщо їхали в потрібному
напрямку. До Болонії ми доїхали
помінявши 3 машини і стали на години
2-3, ніхто нас не хотів брати, сьома вечора , ми вже думали, що знову буде
ночівля на заправці. Ми хотіли в
Флоренцію, це 100 км від нас і 200 км від Риму. Ми вже не дуже активно бігаємо по машинах, сидимо чекаємо,
чого, не знаємо. І тут на горизонті появився BMW з нього вийшов дядько років 45, я до
нього підійшов і спитав чи він їде до Флоренції, він відповів, що їде далі до Неаполя
і буде проїжджати через Рим. Це був наш
Джек Пот.
Він пішов випити кави, вернувся, посадив нас в машину і ми
поїхали. Як виявилось це був власник однієї з відомих в Італії шоколадних
фабрик. Не зважаючи на свій статок , Клаудіо
був нормальною, простою як двері людиною (на одній з заправок він пригощав нас
шоколадом, казав, що в Україні теж продається, але під брендом імпортера ). Навіть коли ми під’їхали до Риму, він
відхилився від свого маршруту на 50км, хоч йому ще їхати треба було 250 км і це в 12 -1 ночі. Він нас висадив в межах міста, здзвонився з
нашими знайомими, які нас мали забрати і чекав поки вони не приїдуть, бо він не
міг нас залишити посеред ночі самих в такому великому і небезпечному місті. За декілька хвилин за нами приїхали, ми попрощались з Клаудіо
і так закінчилась одна з найбільших пригод
в нашому житті, ми подолали 2000 км
автостопом, познайомились з масою суперових людей і отримали незабутні відчуття. Про дорогу назад, я розповім наступного разу.
|